DREAM ABOUT BOOK TAG




    Nareszcie po maturze!!! 
To oznacza tylko jedno... W końcu mogę zająć się blogiem jak należy! Stwierdziłem, iż jeśli matura była tak koszmarnym okresem, w którym o książkach mogłem jedynie pomarzyć, to idealnym powrotem do żywych i na bloga będzie tag o marzeniach. Konkretnie o książkach, o których marzę. Takich, które chcę przeczytać, kupić czy wypożyczyć :D W końcu każdy czasem lubi pobujać w chmurach :)


    Do tego unikatowego tagu zostałem nominowany przez Katarzynę z bloga Uciekając w Książki (która również go stworzyła) za co bardzo dziękuję. W końcu idealny tag dla osób, które więcej kupują niż czytają. Bez zbędnego przeciągania, zapraszam! 

 
1. Być młodym. Książka o nastolatkach/ dzieciach? 

    Dla mnie taką książką zdecydowanie jest "Cud Chłopak" R. J. Palacio. Słyszałem o niej same dobre rzeczy, ale wciąż nie wpadła mi w łapki :P Głównym bohaterem jest dziesięcioletni chłopiec, który dzięki pogodzie ducha pokonuje kolejne przeciwności losu. 











 
 2. Zwiedzić zakamarki Polski. Książka napisana przez polskiego autora? 

    "Adept" Adama Przechrzty to dość nowa pozycja, jednak od dnia premiery ta książka za mną chodzi. Alchemicy, potwory, początek XX wieku i nieubłaganie zbliżająca się wojna... Dla mnie to brzmi jak kawał dobrej powieści :D












3. Mieć psa. Książka, w której występują zwierzęta? 

    Na początku pomyślałem o "Folwarku Zwierzęcym", ale skoro już go przeczytałem nie mógł się tu znaleźć. Trochę myślałem nad tym pytaniem, jednak potem przypomniała mi się ta książka. "Proszę Mnie Przytulić" Przemysława Wechterowicza z ilustracjami Emilii Dziubak. Tak, wiem, że to jest książka dla dzieci, ale czy ten tytuł nie brzmi przesłodko!? Oczywiście, że tak i wiem, że nie tylko ja bym chciał tę książeczkę :D Każdy czasem potrzebuje przytulasa, który według Taty Niedźwiedzia potrafi uczynić świat piękniejszym :) 




4. Byś bogatym. Książka, którą chcesz kupić, ale szkoda ci pieniędzy? 

    "Ziemiomorze" Ursuli K. LeGuin to zdecydowanie jedna z droższych książek na jakie się natknąłem. Pomimo niewątpliwej sławy autorki jak i całej serii, wstrzymuję się z zakupem nie tylko z powodu ceny, ale również z powodu wielu negatywnych recenzji. 











5. Znaleźć swoje miejsce. Książka z gatunku, którego nie czytasz często? 

    Według Lubimy Czytać "Stalowe Serce" Brandona Sandersona to fantasy / sci-fi. Bardzo lubię oba te gatunki, ale ostatnio zauważyłem, że niestety nie czytam zbyt wielu pozycji z tych gatunków. Dlatego też, owa książka, na którą mam ochotę od dawna, wpasowała się doskonale do tej kategorii :)  










 6. Pięknym być. Książka z najładniejszą okładką?

    Miłość od pierwszego wejrzenia... "The Last Illusion" autorstwa Porochisty Khakpour to jedna z najpiękniej wydanych książek jakie widziałem. Niestety z tego co wiem, w Polsce nie została wydana, ale i tak planuję ją zdobyć. Okładka nie tylko jest cudowna, genialna, wspaniała i w ogóle megahiperekstra, ale również bardzo dobrze oddaje treść książki. W skrócie, książka ukazuje losy chłopca, albinosa, którego matka po porodzie zamknęła w klatce dla ptaków i traktowała jak jednego z nich... Dla mnie to brzmi mega :D (inne słowo nie przychodzi mi na myśl)










     To już koniec przygody z DAB TAG :D Napiszcie mi koniecznie czy czytaliście którąś z wymienionych książek lub odpowiedzcie w komentarzach na pytania. Jeśli zdecydujecie się odpowiedzieć na tag na swoich blogach koniecznie wstawiajcie linki!

    Czas na nominacje (poinformuję również na IG ^^).
Do wykonania tagu nominuję KAŻDEGO kto ma na to ochotę oraz:

Rude recenzuje 
Maw reads
Felicja Bookaholic 
Sebastian Czyta 
Na dziś to wszystko!
Trzymajcie się, pa!

 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Uwielbiam marzenia, więc jak od razu zauważyłam tytuł zaczęłam czytać :)
    "Cud chłopak" mnie zaciekawił, a ostatnia książka faktycznie ma niesamowitą okładkę :)
    Skoro marzenia to wykonam TAG u siebie na 100%
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wpadnę zobaczyć Twoje odpowiedzi! No i muszę w końcu zdobyć "Cud chłopaka" :)

    OdpowiedzUsuń